The Risks Eliminator Prompt
27 בMarch 2024הפתעה עצבנית: המהפכה המשפטית עם בוטים מתקדמים | ארוחת הבוקר המפתיעה | טכנולוגיה מרתקת של בינה מלאכותית
4 בApril 2024השבוע בכנס השנתי של החברה בלאס וגאס, אדובי הדגישה כי AI היא חלק בלתי נפרד מעתידה ושהיא מתכננת לנצל את השינוי הטכנולוגי הגדול הזה. אנחנו עכשיו מצטרפים לדובר של אדובי, דיוויד וודוואני. דיוויד, תודה שהצטרפת לתוכנית.
רוצה להתחיל ישירות עם נתון חשוב של אדובי. אדובי רואה את שוק היעד הכולל שלה מגיע ל-293 מיליארד דולר ב-2027, מול 205 מיליארד דולר שנתונם היו ב-2024. זה קפיצה יפה, מה שמסביר את הקפיצה הזו וכמה מהשוק הזה אתה חושב שאדובי יכולה לכבוש בסופו של דבר?
תודה על השאלה. זה בהחלט צמיחה משמעותית בשוק והרבה מזה נובע מהעובדה ש-AI המפיקה נוצרת על ידי אדובי מסייעת בהפקת יצירתיות, תקשורת, שיווק וחוויה דיגיטלית והופכת אותם לנגישים יותר לכולם, מהמסרים הקטנים ביותר ועד הארגונים הגדולים ביותר בעולם. בשל כך שאנחנו כבר עושים עסקים בכל הטווח הזה, יש לנו הזדמנות להגיע ללקוחות הללו בדרך יותר משמעותית מאשר בעבר. אנחנו מרגישים שאנחנו אחד מהזוכים העיקריים בשוק הזה ואנחנו מאוד מתרגשים מההכרזות שהיו לנו אתמול בכנס.
בוא נתחיל לעקוב אחרי כמה מההכרזות האלה. ראשית, הצגתם את Firefly Services. תסביר לנו מה זה בדיוק ומה זה יפעיל עבור לקוחות אדובי?
לצופים שלא מכירים את Firefly, זה כלי שמטרתו לספק פתרון משולב לבעיות הקשורות למהירות התוכן. כל עסק נאבק עם המהירות של התוכן שלו וצריך לחשוב על התוכן שלו כשרשרת אספקת תוכן. איך מתחילים בתכנון של מה שאתה רוצה לבנות, איך אתה עובר דרך התהליך של יצירת התוכן הזה, איך אתה מחליט איך להפעיל אותו ולהפיץ אותו ובאילו ערוצים אתה רוצה שהוא ייצא, ואיך אתה מודד אותו. כל זה מתרחש על פלטפורמה אחת שמאפשרת לנו לנהל את השטח של התוכן שאנחנו יוצרים. תוכן הוא הדלק של הכלכלה הגלובלית ותוכן דיגיטלי הוא באמת הדרך שבה ארגונים צריכים לעסוק כדי לעסוק בלקוחותיהם ולגדול ולהתרחב בעסק שלהם. זהו פתרון יחיד שמאפשר להם לעשות את כל השלבים הללו.
אנחנו מדברים על AI ועל החדשנות בתחום הAI שאתם מכריזים עליה פה. יש שאלה אחת שבטוח שמעניינת מאוד את המשקיעים, והיא מתי הם יראו באמת מונטיזציה משמעותית של AI. האם יש לך תחושה של זמן שם, האם זה יקרה בשנת 2024 או 2025?
אנחנו היינו ברורים מאוד עם המשקיעים שאנחנו מתמקדים בפרוליפרציה של השימוש בטכנולוגיה הזו, החל מאוקטובר של שנה שעברה כשהפכנו את הטכנולוגיה הזו לזמינה באופן כללי. מאז הצטרפנו לראות יישום מדהים של הטכנולוגיה הזו. ראשית, אחד הדברים המרכזיים בדרך שבה אנחנו משתמשים בAI הוא שאנחנו בונים מוצרים אחראיים, כך שכולם יודעים על מה אנחנו מתאמנים. שנית, אנחנו משתלבים את זה בכל הכלים שלנו, מפוטושופ ועד אדובי אקספרס ועד למוצרים הארגוניים שדיברנו עליהם לפני כן. כבר יצרנו מעל 6.5 מיליארד נכסים עם זה ואנחנו מרגישים מאוד טוב על הפרוליפרציה הזו. עכשיו אנחנו מתחילים לחקור דרכים שונות למונטיזציה יותר פעילה. אמרנו שצריך לצפות לראות חלק מהיתרון מזה בחצי האחרון של השנה הזו ובהמשך, אבל אנחנו מרוצים מהאימוץ וזה נותן לנו את כל הידית שאנחנו צריכים כדי למנטר את זה במהלך הזמן.
דויד, כשאנחנו מדברים על AI יש נושא שמתעורר ובצדק וזה נושא זכויות יוצרים. מעניין לציין שאדובי מספקת הגנה משפטית למשתמשים, נכון? תסביר לנו על זה.
זה נושא מאוד חשוב ותודה ששאלת על זה. אני חושב שהוא לא מקבל מספיק תשתית בתקשורת. הבעיה עם AI היא גם שאלה וגם דיון שאנחנו צריכים להתמודד איתו בנוגע לאיך הAI מתאמן, איפה אנחנו מקבלים את התוכן ואיך אנחנו מאפשרים לתוכן הזה להיות מאומן. אדובי היא אחת מהחברות היחידות שמאמנות את המודלים שלנו על תוכן שיש לנו גישה ורישיון מלאים אליו. אנחנו גם מאוד מפורטים בנוגע לאופן שבו אנחנו מאמנים את הרישיון הזה, כך שכל מי שמשתמש ב-Generative AI, אם הוא ארגון, אנחנו האופציה היחידה בשוק. הדבר השני שאנחנו עושים הוא שכל מה שנוצר עם הבינה המלאכותית שלנו, או כל כלי אחר שלנו לעניין כך, מכיל את האימות של התוכן. כלומר, יש כמו תו דיגיטלי שמציין איך התוכן נוצר ואנחנו חושבים שזה דבר מאוד חשוב, במיוחד בשנה של בחירות כשמעל 50% מאנשי העולם יצאו להצביע.
אני רוצה לחזור לשאלה על המשקיעים. כשאתה מדבר על ה-TAM שלכם, השוק היעד, ואתה רואה צמיחה באמצע העשור, אבל אתה משער צמיחה של כ-10%. יש משקיעים שמקשיבים לזה וחושבים שאדובי היא מובילה אמיתית והיא צריכה לצמוח מהר יותר מהשוק כולו. מה תגיד להם?
אני חוזר על זה שאדובי תמיד ראתה את השוק בצורה רחבה וזו היא הדרך שהפכה אותנו לחברה שאנחנו היום. כמובן שאנחנו יכולים לקבל פעולות שיגרמו להכנסות יותר גבוהות בקרוב, אבל אנחנו מרגישים שהמשחק הנכון לעשות עכשיו הוא להגיע לכל אחד להשתמש בטכנולוגיה שלנו ולאזן את הערך והמוניטין במהלך הזמן. עבורנו זה עניין של וודאות שאדובי ו-Firefly ו-Gen Studio הם המקומות שארגונים ואנשים יגיעו אליהם כדי ליצור תוכן ביעילות יותר ואז המוניטין והמוניטיזציה יבואו.
דויד, תודה רבה על הצטרפותך לתוכנית היום, אני מעריך את הזמן שלך.
תודה על הזמן שלך, ג’וש. תודה שהזמנת אותי.