Promptul pentru eliminarea riscurilor
27 martie 2024הפתעה עצבנית: המהפכה המשפטית עם בוטים מתקדמים | ארוחת הבוקר המפתיעה | טכנולוגיה מרתקת של בינה מלאכותית
4 aprilie 2024השבוע בכנס השנתי של החברה בלאס וגאס, אדובי הדגישה כי AI היא חבלתע בלתדמ ה ושהיא מתכננת לנצל את השינוי הטכנולוגי הגדול הזה. אנחנו עכשיו מצטרפים לדובר של אדובי, דיוויד וודוואני. דיוויד, תודה שהצטרפת לתוכנית.
רוצה להתחיל ישירות עם נתון חשוב של אדובי. אדובי רואה את שוק היעד הכולל שלה מגיע ל-293 מיליארד דולר ב-2027 ב-2027 לדלדלודליע ל-293 ר שנתונם היו ב-2024. זה קפיצה יפה, מה שמסביר את הקפיצה הזו וכמה מהשוק הזה אתה חושב אתה חושב שובשלהכלהככבככה הזו וכמה מהשוק הזה סופו של דבר?
תודה על השאלה. זה בהחלט צמיחה משמעותית בשוק והרבה מזה נובע מהעובדה ש-AI המפיקית לרניקה עלד י מסייעת בהפקת יצירתיות, תקשורת, שיווק וחוויה דיגיטלית והופכת אישתותכככת שיוק לם, מהמסרים הקטנים ביותר ועד הארגונים הגדולים ביותר בעולם. בשל כך שאנחנו כבר עושים עסקים בכל הטווח הזה, יש לנו הזדמנו הזדמנות לולחחלות לחחל הטוח הזה בדרך יותר משמעותית מאשר בעבר. אנחנו מרגישים שאנחנו אחד מהזוכים העיקריים בשוק הזה ואנחנו מהזוכים העיקריים בשוק הזה ואנחנו הרדממוכהרמכככים זות שהיו לנו אתמול בכנס.
בוא נתחיל לעקוב אחרי כמה מההכרזות האלה. ראשית, הצגתם את Firefly Services. תסביר לנו מה זה בדיוק ומה זה יפעיל עבור לקוחות אדובי?
לצופים שלא מכירים את Firefly, זה כלי שמטרתו לספק פתרון משולב לשולב לושתורמות השמטרתו ת התוכן. כל עסק נאבק עם המהירות של התוכן שלו וצריך לחשוב על התוכן שסתתר כרתר וכן. איך מתחילים בתכנון של מה שאתה רוצה לבנות, איך אתה עובר דרך התהליך של צירת התוכן זה, איך אתה אתיט איך ” וצה שהוא יצא, ואיך אתה מודד אותו. כל זה מתרחש על פלטפורמה אחת שמאפשרת לנו לנהל את השטח ששלונתחשלונחרפשרת ם. תוכן הוא הדלק של הכלכלה הגלובלית ותוכן דיגיטלי הוא באמת הדרבג ינשרבך נשרבגית ותוכן דיגיטלי הכלכלה ם לעסוק כדי לעסוק בלקוחותיהם ולגדול ולהתרחב בעסק שלהם. זהו פתרון יחיד שמאפשר להם לעשות את כל השלבים הללו.
אנחנו מדברים על AI ועל החדשנות בתחום הAI שאתם מכריזים עליה פה. יש שאלה אחת שבטוח שמעניינת מאוד את המשקיעים, והיא מתי הם יראו ניינת המשקיעים שמעותית של AI. האם יש לך תחושה של זמן שם, האם זה יקרה בשנת 2024 או 2025?
אנחנו היינו ברורים מאוד עם המשקיעים שאנחנו מתמקדים בפרוליפרציה של השימוש בטכנולוגיה כשיז "חל מאוקטובר שלולZ שעברה כשיgrafie בא את מא מא מאוקטוברי. מאז הצטרפנו לראות יישום מדהים של הטכנולוגיה הזו. ראשית, אחד הדברים המרכזיים בדרך שבה אנחנו משתמשים בAI הוא בדרך שבי אחראיים, כך שכולם יודעים על מה אנחנו מתאמנים. שנית, אנחנו משתלבים את זה בכל הכלים שלנו, מפוטושופ ועד אארמוס ופרבס וכלים שלנו רים הארגוניים שדיברנו עליהם לפני כן. כבר יצרנו מעל 6.5 מיליארד נכסים עם זה ואנחנו מרגישים מאוד פירולה עפולה עם זה זו. עכשיו אנחנו מתחילים לחקור דרכים שונות למונטיזציה יותר פעילה. אמרנו שצריך לצפות לראות חלק מהיתרון מזה בחצי האחרון של השנה הזו ior המשך, אבלון מרוצים מהאימוץ וזה נו לנוצים מהאימוץ וזה נותן לנוצ כל את ז ז במ במוץ ז צר צר צר.
דויד, כשאנחנו מדברים על AI יש נושא שמתעורר ובצדק וזה נושא זת יכויויויש. מעניין לציין שאדובי מספקת הגנה משפטית למשתמשים, נכון? תסביר לנו על זה.
זה נושא מאוד חשוב ותודה ששאלת על זה. אני חושב שהוא לא מקבל מספיק תשתית בתקשורת. הבעיה עם AI היא גם שאלה וגם דיון שאנחנו צריכים להתמודד איתו בעמנוגאמןגא איפה אנחנו מקבלים את התוכן ואיך אנחנו מאפשרים לתוכן הזה ממןאות אדובי היא אחת מהחברות היחידות שמאמנות את המודלים שלנו על תושנושרששרשן יון מלאים אליו. אנחנו גם מאוד מפורטים בנוגע לאופן שבו אנחנו מאמנים את הרימשכשכמ שמשתמש ב-Generative AI, אם הוא ארגון, אנחנו האופציה היחידה בשוק. הדבר השני שאנחנו עושים הוא שכל מה שנוצר עם הבינה המלאכותית שאלולרככל שלנו לעניין כך, מכיל את האימות של התוכן. כלומר, יש כמו תו דיגיטלי שמציין איך התוכן נוצר ואנחנו חושביטלי שמציין איך התוכן נוצר ואנחנו חושבים חושבים שבזשדח במיוחד בשנה של בחירות כשמעל 50% מאנשי העולם יצאו להצביע.
אני רוצה לחזור לשאלה על המשקיעים. כשאתה מדבר על ה-TAM שלכם, השוק היעד, ואתה רואה צמיחה באמצע העאשתרעמשרששעד מיחה של כ-10%. יש משקיעים שמקשיבים לזה וחושבים שאדובי היא מובילה אמיתית והיא צוחריא מוחחמים שאדובי ר מהשוק כולו. מה תגיד להם?
אני חוזר על זה שאדובי תמיד ראתה את השוק בצורה רחבה וזו היא הדנותוךכהשתולופת השוק בצורה רה שאנחנו היום. כמובן שאנחנו יכולים לקבל פעולות שיגרמו להכנסות יותר גבוהות בקר & במהלך הזמן. עבורנו זה עניין של וודאות שאדובי ו-Firefly ו-Gen Studio הם המקומות שארגונינישאם וישםום כדי ליצור תוכן ביעילות יותר ואז המוניטין והמוניטיזציה יבואו.
דויד, תודה רבה על הצטרפותך לתוכנית היום, אני מעריך את הזמן שלך.
תודה על הזמן שלך, ג'וש. תודה שהזמנת אותי.